lauantai 30. kesäkuuta 2012

I'm sick of me

Oon niin kyllästyny itteeni ulkosesti ja sisäisesti!
Oon kyllästyny kattoo itteeni peilist.
Oon kyllästyny mun käytökseen.
Oon kyllästyny mun elämäntapoihin ja ainaiseen kiukutteluun.













Ja haluisin tehä asialle jotain! No ulkosesti oon nyt itteeni koittanu muuttaa varmaa 6 vuotta mut se on päättyny aina tyhmiin tekosyihin sun muuta.
Ulkosella meinaan siis tuota ihanaa löllyvää vatsaa ja reisiä, ehkä myös naamaakin. Toisaalta mulla on aina ollu leveet kasvot ja isot posket. Sisäisesti sit taas mun käytöstä koska oon ärsyttävän äkkipikanen ja negatiivinen joka asiasta. En halua siks muuttua et joku on sanonu mua lihavaks tai kattonu arvostelevalla silmällä. En halua muuttua luonteeltani tai ulkonäöltäni keneksikään toiseksi. Haluan olla vain oma itseni mutta kiloja laihempi ja en halua olla niin äkkipikainen ja negatiivinen.
Mun haaveni on ollu jo kauan laihtua ja päästä eroon tosta pömppömahasta ja löllyvistä reisistä. Kuitenkin olen melko varma että eräs miespuolinen henkilö on varmastikkin vahvasti tätä mun haavetta vastaan :)))))






















Kuitenkaan en vielä herättele mitään toiveita mistään enkä tänne tuu sen enempää mitään tästä aiheesta kirjottelemaan koska oon melko varma et tää menee taas mönkää. Ja luultavasti myöhemmin kadun et kirjotin tästä edes tänne.



4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Et ois oma ittes jos laihduttaisit :( Siis että , oot hyvä just tollasena. et ooo ees lihava, ja melkein kaikilla on vähän ylimäärästä. oot oikeestaan hyväkroppanen , NAINEN :)
Kadehdin sun kroppaa.. :)

Tiia kirjoitti...

Wau, kiitos kommentista! :) Oot mun ensimmäinen anonyymi kommentti! ;D
Sait mut tosi hyvälle tuulelle!
En varsinaisesti omasta mielestäni ole nyt siis mikään jättilihava mut jotenkin vaan oon kyllästyny kattelee pääasiassa tota vatsaa! Ja pelkään sitä et must joskus tulee tosi lihava, tätä menoa en yhtään ihmettelis :D

Sophia kirjoitti...

Miks kaikki anonyymit ei voi olla tollasia :D ? Olis bloggaaminenkin paljon kivempaa sillon :D

Ja mullakin on toi sama et olen itseeni nyt varsin tyytyväinen vaikken mikään laiha olekkaan mutta pelkään että lihoan ja yritän siksi syödä terveellisesti :)

Tiia kirjoitti...

Sophia: Sitäpä juuri! Ainoo vaa etten koskaa onnistu edes syömään terveellisesti saatika sitten pudottamaan painoa :D Ruoka on liian hyvää!