lauantai 18. kesäkuuta 2011

New day, new beginning

Heipparallaa jälleen! Voi kyllä tiedän, tän päivän postaus on vähän tylsän puoleinen mut antakaa se anteeksi, oon tosi huono keksii näitä ideoita :D


Elikkä, ajattelin tehdä tämän päivän postauksen perheestä ja missä kaikkialla oon asunut.

Ensinnäki oon asunut 11 vuotta Ulvilassa kunnes me muutettiin Poriin. Joten oon nyt asunut Porissa vähän yli 5 vuotta. Jos ihan rehellisiä ollaan niin mun mielestä Poriin muutto oli mun elämäni hienoin asia. Sain heti paljon uusia kavereita jopa ystäviäkin. Mummula ja kaupunki on hirmulähellä ja se on hyvä juttu. 
Ulvilassa mulla oli vaan kakkosluokkaan asti paras ystävä mut sen jälkeen mulla ei sitten Ulvilassa ole ollut sellasta kaveria kenen kanssa olisin ollut päivittäin tai edes viikottain.
Ulvilassa asuin äidin, isän ja isoveljen kera. Isoveljeni Tomi harrasti kartingia joten me matkusteltiin aika paljon ympäri Suomea kisoissa



Mamitsu

TomiTomppa

Isukki

Mutta sitten.  Minä, Tomi ja äiti muutettiin Poriin uusissa kuvioissa, uuteen perheeseen. 
Nyt meidän perheeseen kuulu Tomin ja äidin lisäksi myös siskopuoli Tanja ja isäpuoli Rauno. Muutos oli outo ja suuri mutta tähän päivään mennessä en oo katunu mitään. Oli myös hassua sano esimerkiksi että meen isälle yöksi tai jotai vastaavaa.

TanjaTampa

RaukkuRane ja Mamitsu

Sitten taas kaikki muuttui, kun meidän perheestä lähti yksi ihminen. Isä lähti parempaan paikkaa noin kaksi vuotta sitten. Se oli rankkaa ja tuli syyllinen olo. Silti kun näin myöhemmin ajattelee, ehkä se oli parempi näi.



Silti, Porissa mun on hyvä olla. Niin kuin sanoin, mulla on ihan mahtavia kavereita ja kaks aivan mahtavaa parasta ystävää! Ilman niitä ei vois elää ja aijon pitää niistä loppuun asti kiinni! <3 

 Ja tälleen lopuksi. En kerää näillä mitään sääliä. Elämään kuuluu surullisia ja iloisia asioita ja ne on vaan kestettävä! :) 

Ja loppukevennykseksi, kuvia tylsästä lauantai päivästäni:




Mamitsu osti kaikkee kivaa!

Ja nyt lähden keittelemään kuppoisen kahvia ja tekemään vähän pihahommia. Nähtäillään taaaaasen! :)



1 kommentti:

Laura kirjoitti...

Voi vitsi tällanen postaus on jäänyt multa ihan lukematta :o Kaikkee kivaa taas kirjottanu !=)