maanantai 6. helmikuuta 2012

Hyvää nimipäivää Tiia!

Tosiaan tänään on mun nimipäivä!
Meidän suvussa tai oikeestaan perheessä on juhlittu aina nimipäiviä, ei tietenkään samalla tavalla kuin synttäreitä mut jonkin verran kuitenkin.. Tosin nyt mun kasvettua vanhemmaks ne on vähän jääny ja ehkä ihan hyväkin.
Lahjan kuitenkin sain äidiltä ja Ranelta. Mummu lupas antaa vähän vanhojen kampaukseen, meikkiin ja kynsiin rahaa :)




Rane on keräilee mulle viinilaseja sun muita touhuja joten sain taas yhden lasin lisää! :)
Ja tosiaan, tänään sattuu myös olemaan saamelaistan kanssallispäivä!
Äiti oli ostanut mulle vaaleenpunasen taskumatin! ;)


Laivalta sain tuliaisiks hajuveden ja rasvaa!

Viikonloppu meni aikalailla kotona ja lauantai Kullaalla. Kävästiin siinä sitte samalla vähän sukuloimassa Teemun pikkusiskon synttäreillä! :) 
Koeviikko loppu tänään ja tarvii kyllä sanoa ettei tää koeviikko mennyt kyl ihan niin kuin piti! Seuraavalla kerralla sit. Ehkä.
Kuitenkin, kauan odottamat vanhat lähestyyyyy! Pian enää viikko! Seuraavan viikon maanantaina olis parturi ja saan vihdoin ja viimein tän hirveen juurikasvun pois. Torstaina laitetaa geelikynnet jotka siis pyysin jo joululahjaks mutta saankin ne vasta nyt. Ja perjantaina sit se kauan odotettu prinsessapäivä onkin! Aamusti seittemältä parturiin ja sitte pitäs olla koululla 10:30. Ensimmäinen esitys on 11:20, toinen esitys 12:30 jonka jälkeen mennään Liisanpuistoon syömään. Ja viideltä tulee sitte vanhemmat sun muut tuttavat!
Sitä odotellessa ja jännittäessä! 

Tietteks ku joskus tulee sellanen tosi kova ikävä? Eikä sille ikävälle voi tehdä mitään!
Viime päivinä oon miettiny tosi paljon isää. Ja siitä tulee pian kolme vuotta eikä suru jotenkaa vieläkää hellitä! Eikai se koskaan hellitä. Ohan se asia melkein joka päivä mielessä mut en mä siitä kellekkään puhu. Ei mun tarvi puhua. 
Sen vaan sanon et joskus sitä tajuu liian myöhää et oikeesti rakasti. Sitä kaipaa sit ku on jo liian myöhästä. Joskus haluis et isäki olis nähny ku joskus kävelen ulos koulusta valkolakki päässä ja sanoa et mä vihdoin tein sen! On monii asioita joita olisin halunnu kertoo tai näyttää isäl. 





Kuitenkin, kaikesta huolimatta mulla on ihana äiti joka rakastaa ja tukee mua joka asiassa! 
Kaikesta ollaan selvitty yhdessä ja tullaan jatkossaki selviimään.
Parempaa äitiä ei vois toivoa! 



Se siitä pienestä avautumisesta! :)

3 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Syvällist tekstii <3 ja hiton hyvää hajuvettä (mun lempparii) ja toi matti saa käyttöö jatkoilla!! :)

Tiia kirjoitti...

Olihan se aikas hyväntuoksuista! :)
Ja sille taskumatille todellakin on käyttöä siellä sitten! ;)

Anonyymi kirjoitti...

Törkee, et kertonu et tarjosin sulle kiinalaista sun nimpparien kunniaks -.-

käy kattoo mu blogis sul haaste, tyhmä :(